Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Saturday, February 16, 2013

Home » , » 11,000 Pelawat dari Malaysia!!!

11,000 Pelawat dari Malaysia!!!

February 15, 2013...

Setelah beberapa tahun berblog (walaupun tak tegar).. akhirnya tercapai gak 11,000 visitors dari Malaysia... memang ini ciput jer bagi aku yg kengkadang jer update blog.. tapi besaq maknanya bagi aku... :D

Ni yang semangat nak berblog lagi nih (walaupun jarang update.. kalut dengan life & commitments) tapi akan cuba jugak update memana patut..

kepada yag selalu visit.. teruskan visiting... (walaupun ntah aper-ape aku punya update)..

anyway... still lots of stuff yang pending update dari aku... especially about my hobby (of course) dan juga tempat yg aku melawat bebaru ni... (dalam negara jer)... dan yang aku akan lawat bulan 3 nanti...

sampai masanya nanti.. :D

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails