Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Wednesday, September 19, 2012

Home » , » Lagu Muara Hati - original MV vs Parody.. best!!

Lagu Muara Hati - original MV vs Parody.. best!!

Aku dah banyak kali tengok MV lagu nih kat TV tapi tak pernah tengok or dengaq sampai habih sebab rasa macam tak best jer.... tapi kan lepas kau terjumap video parody (yang best and lawak gila) untuk lagu nih kat blog http://pezolstylez.blogspot.com aku rasa memang patutu aku letak dedua video nih kat satu tempat hence kat blog aku...

Dan ni la masanya aku tengok video yang orginal sampai abis.. memang mantop dan best suara dedua (Siti & hafiz)... dan Video parady tu lak pada aku memang lawak guling-guling... aduhai penat aku gelak tengok video tu...

so enjoy la MV lagu ni ek kat bawah tu.. so Cikgu Shida nampaknya lepas nih takleh carik makan dah ler sebab dah ada Cikgu Man!!... parody tu memang nicely done and ada caliber untuk jadik pengarah MV hahah





2 Comments this post:

nurdani said...

hahahhahha. tergelak besar tengok parody tu

Unknown said...

itu la pasai.... memang kelakor tapi lagu memang best

Related Posts with Thumbnails