Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Tuesday, July 20, 2010

Home » , » Jenis-jenis tudung yg seluruh dunia...kot..

Jenis-jenis tudung yg seluruh dunia...kot..


err.. aku tau la tudung ada macam-macam jenis....
ada jenis
1. tudung bawal
2. tudung siti nurhaliza la
3. tudung natasha la

dan macam-macam lagi la...

aku bukan nak cite pasai tudung-tudung kat Malaysia nih.. tapi general generalization of tudung seluruh dunia.. based on article or gambaq yg aku jumpa dalam paper The Sun terbitan last week (July 15, 2010)

menarik jugak... tengok kat bawah nih...
baca description untuk setiap tudung tu and aku rasa yg paling poplar kat sini (dulu) yg gambaq memula tu la..."Hijab" tapi sekarang rasanya dah banyak yg dok try jenis "Al-amira" tu.. nampak comei ja..

kalau nak tau lagi pasai tudung kat sini, google ja... berlambak fesyen tudung keluar.. aku tak mo la pilih satu tunjuk kat sini kang kata aku promosi lak...

betoi tak?

itu je la untuk kali nih... :D

5 Comments this post:

Sharinginfoz said...

macam2 jenis tudung ada kan.... yang penting tahu apa yang kita perlu buat kan

Ahad pun Hari Tanpa Plastik?

Unknown said...

pemakaian mesti la betul tak kira pa jenis pun.. :D

velasrizal said...

mcm2 fesyen kan skrg ni..

Yossi Benayoun Ke Chelsea, Joe Cole Ke Liverpool

Yatre Hayati said...

fesyen skang memang banyak..aku pun tak terkejar dah ni..heee

Unknown said...

itu la... aku tak nampak lagi kat M'sia nih sorang yg dah try semua fesyen tu.. ada ka?

Related Posts with Thumbnails