Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, July 30, 2010

Home » , » website updated dengan PORTA

website updated dengan PORTA

phew!!!

Selepas agak lama tak update apa-apa kat website Scale Modelling aku tu, akhirnya sempat jugak aku update dengan entry terbaru untuk helikopter OH-58D Kiowa Warrior. Sama macam yg pernah aku tunjuk kat blog ni dulu (Klik saya!!)
Satu kelainan unutk update kat website kali ni ialah aku try guna web album yg aku baru jumpa nama dia PORTA. Memang best guna Porta nih untuk buat album, cepat and customizable gak ler. Background bleh tukar, text kat bawah gambar bleh edit sesuka hati dan banyak lagi le.. aku pun tak abis lagi explore... Untuk sample PORTA nih, klik sini.

Nampaknya aku dah jumpa la yg menarik yg bleh aku gunakan,
sebelum nih aku guna Web Album Generator, ok jugak tapi aku rasa dia sedikit limited kot sebab background dia semua default tu putih (or aku yg tak tau pakai ehhehe).

Sample untuk Web Album Generator (WAG) nih ada gak kat website aku... klik sini aku pakai waktu aku buat page untuk Curtis SC-1 Seahawk, ada kat ruang Gallery tu..

Kalau nak compare dedua bleh la ikut link tu... ni sekali lagi link untuk sample tu..
1. Page yg guna PORTA - Click Me!
2. Page yg guna Web Album Generator - Click Me!

Jangan lupa tengok la page yg lain sama.

Next update insyallah kita tengok progress untuk Blackhawk helikopter pulak...

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails