Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Sunday, September 19, 2010

Home » » Cabaran Nicol diri sendiri..

Cabaran Nicol diri sendiri..


Ni satu berita yang aku rasa semua orang patut tau and memang tauladan yg memberi semangat.

Mengikut jurulatih Dato' Nicol David (sapa tak kenal Dato Nicol David angkat tangan), cabaran yg perlu dia hadapi sekarang adalah diri dia sendiri. memang betul pun.

Dah pegang titile No 1 Dunia untuk 50bulan, memang tekanan sungguh berat atas dia.
kalau akulakan memang tak tau camno aku nak buat, dengan seluruh dunia memerhati memang penuh tekanan.

Sedutan dari Mingguan Malaysia 19 September 2010.
SHARM EL SHEIKH - Rekod tanpa kalah sepanjang 2010 yang dilakar Datuk Nicol David mengundang percakapan bahawa satu-satunya pemain yang mampu menyekat daripada menyamai rekod lima kali sebagai pemenang Kejohanan Dunia adalah dirinya sendiri... Seterusnya

Dan berita terbaru beliau dah mara ke Pusingan Kedua terbuka Dunia.
Good luck from saya.. :D

dah dibelakang juara, ada keluarganya..:)


(gambar semua dari internet)

4 Comments this post:

hamzah ian said...

pergh.. mmg bagus datuk nicol..

Kuman Chaos said...

yup... lewat malam nih dia akan bertarung untuk Pusingan Kedua.. selamat berjaya..

Gayahspears said...

wah!!! datuk nicol mmg la.. x sumbunk.. tu lah rahsia kejayaan dia...hihi.. semangat2

diriku said...

waa..mmg juara byk kali dia ni..

Related Posts with Thumbnails