Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Wednesday, September 29, 2010

Home » , » Teka-teki kutu, sebab kutu haram..

Teka-teki kutu, sebab kutu haram..

Saja nak menyebok,
Orang buat entry pasai kutu haram etc, aku pun nak buat gak pasai kutu... hihihi
tapi teka teki kutu laa


kan sekarang orang dok heboh yang main kutu haram tetiba aku teringat satu teka-teki yang anak aku tanya beberapa minggu sudah (kat radio pun ada soalan nih).

Apa binatang yang :
  • mata kat kepala
  • kaki kat kepala
  • tangan kat kepala
  • badan kat kepala
  • mulut kat kepala
  • hidung pun kat kepala
Jawapannya KUTU laaa. (obvious betul ehhheh)

penat aku teka, ketam la, ketam batu la etc.

Nampaknya lepas nih, tak leh dah ler makcik-makcik kat opis nih nak main kutu lagi.

Ni pun dah ada desas desus yang orang yg sedang main kutu nak stop,
sedangkan ada lagi 2-3 orang yang tak dapat lagi (tak sampai turn)
haa nih macamana kira nih.

Yang dah dapat tak pe la bleh tersenyum riang, tu yang tak dapat lagi tu.

Jangan memain, bab duit -duit nih kereta bleh calar ooo...(kalau tak pun kena pancit)

kuman: tak main kutu tak makan kutu

2 Comments this post:

beLLa said...

teringat dulu konon2 nak maen kutu. tp xphm cne..senang2 je minx mbe 50sen..then halalkan je. ngee~

cikgu isza said...

kutunamkakinya..
:D

Related Posts with Thumbnails