Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Sunday, October 03, 2010

Home » , , » Iklan DIGI yang menggelikan...

Iklan DIGI yang menggelikan...

Aku rasa semua orang memang dah terkenal dengan Iklan Digi yang kuning-kuning ni kan.

So ni adalah iklan DIgi yang cukup menggelikan & menakutkan anak aku.
Dengaq bunyi musik intro tu jer dia mesti lari lari menjerit-jerit.
Masa memula dulu panik gak aku ingatkan pasai apa rupanya dia geli dan takut tengok iklan nih.

Bila ditanya apa yang takutnya?
DIa kata tu tengok la senyuman "tuchin" (kucing) tu...

no wonder laaaa... :D

ni ha iklan nya aku share sekali...

apa pendapat korang?


9 Comments this post:

Kalamhati said...

hehe yg geli tengok memang geli kot..tetambah budak2..

cikgu isza said...

pertama kali tengok iklan ni..

najib said...

dah lama kuar iklan ni ah.memang kelakor,tapi kelakor tu cuma kucing tu jer

SYaMiLa said...

anak akak lak suka sgt tgk iklan tu...kelakar...

Gayahspears said...

geli geleman aku~ wakakaka tapi cumel la...aku suke iklan nih~

Kuman Chaos said...

@kalam: itu yang tak tahan tu.. mak budak pun ikut geli sama

@cikgu: so amacam? geli tak cikgu?

Kuman Chaos said...

@najib: lagu pun kelakar juge :D kena dengan scene

@SYamila: ada bebudak yang suke...:0)

Kuman Chaos said...

@gayah: haaa ada juge org yang geli hahaha

Ummi Hanie said...

adehh...anak kuman dok geli2 kaa..kan ke comel tuu..hehehhe

Related Posts with Thumbnails