Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Tuesday, October 05, 2010

Home » , » Tagging kali kedua is fun..

Tagging kali kedua is fun..



Aku di tag buat kedua kalinya oleh cik zurisa0709

Dalam masa beberapa hari aku ditag 2 kali... oleh kerana dah ditag aku akan lengkapkan sedaya mampu..
============================================
Apa benda paling penting dalam hidup korang?
family

Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
teh ais + sup sayur (benda la tu kan, benda makan)

Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
err... dah kawin... next... :)

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
always...

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai akhir hayat dia, dan sampai akhir hayat aku insyallah..

Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
kat rumah?

Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
Al-Islam, Oktober 2010
Finescale Modeler

Apakah nama penuh korang?
kuman kumin.. tak penuh lagi tu..

Antara mak dan ayah,mane korang lebih mesra?
dedua..

Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpe Tun yang ada kat Australis sekarang

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
tak, machine basuhkan kalau takde letrik aku basuh ler

Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Mekah al Mukarramah

Pilih salah satu, peluk atau cium?
ni dah 3 pilihan nih camne nak pilih?

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag
-err suka berblog
-sangat pandai menaip
-dia dah tag aku

5 benda yang paling disayangi dalam hidup
1-model-model aku
2-shotglass aku
3-digicam aku

4-handphone kapok aku


5 lagu yang paling suka dan selalu dengar
1-For Whom The Bell Tools - Metallica
2-Love the way you lie - Eminem/Rihanna
3-Desperate Cry - Sepultura
4-Like A Knife - secondhand serenade
5-Smell like teen spirit - nirvana

Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
tiap hari sambut kat rumah

5 rakan blogger yang korang nk tag:
(alamak sapa ek)
1-jieda
5-mialiana

1 Comments this post:

Mia Liana said...

terima kasih... susah-susah je tagged mia.... :)

Related Posts with Thumbnails