Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, October 22, 2010

Home » , » Word Verification semakin panjang la pulak!!

Word Verification semakin panjang la pulak!!

AKu tak sure kalau orang lain noticed.. tpai  aku rasasejak kebelakangan nihla kan work verification untuk comments jadi semakin panjang la pulak...

dah le panjang dah tu berbelit belit lak perkataan dia..

Aku tak srue la org lain camno .. tpai aku rasa macam tak mo bagi orang komen jer pun...
Dulu aku ada buat entry pasai Word Verification as part of tambah pageview (kat sini)

Tapi sekarang jadi macam masalah pulak...
aku ok jer ada word verification tu kalau pendek & senang nak type
nih dah berjela jela camno ek?

ka aku yang tak boleh nak baca word tu? eheheh

saja jer entry sengal dari aku lepas balik solat Jumaat tadi..

21 Comments this post:

ghost said...

aku kadang-kadang berharap bila setiap kali aku komen tak perlu nak salin balik perkataan yg disediakan tue.melambatkan pergerakan.rasanya lebih baik tak yah adakan..tak perlu pon.

Unknown said...

@biskut: sama la ngan aku.. aku pun harap camtu gak....aku rasa better just put "approval", at least woner bleh tengok jer kan sebelum publish

faizura rahman said...

serius, kdg2 bnd ni annoying! pernah sekali tu, da taip komen panjang2, kne pulak taip perkataan pelik2 tu, then page hang n kene refresh..trus xjadi nk komen! haha..kesian je!

Gayahspears said...

aku pon x suker kalo ade word pnjg2.. sesak je...huhu.. so ko x yah letak la ya kuman :(

:: Mrs.SyahNia :: said...

snang cite cik ain terus
je takmau pasang word verification ni

ksian kat pengomen2
cam mnyeksakan je
lg2 dah pnjang2 kan

diorng saje kasik pjg2
nak kn cabaran mgkin
tessttt power mata..hehehe

Unknown said...

mybe owner tu wat utk secure blog dia..
pada aku bek ta payah lar..
better lg comment moderation drpd wat verification camtu..

ctpayong said...

itu pun yang membuatkan sesetengah malas nak beri komen...

one2paii said...

tul2..tuhla gua maleh nak pakai word verification tuh...gua nie dahle xpndai mengeja..3 huruf gua dah amik masa setengah jam..lu bygkan la bape bnyk jam gua nak abiskan kt lu kalo lu psang word tuh..gua dah kabo dah kt lu..kan kan..hahah

Unknown said...

@FAIZURA: memang betul sangat tu kengkadang blah jer tak jadi nak komen

@gayah: uiihh takler aku leak.. susah.. kesian la kat visitor kan.. :)

Unknown said...

@luv: and power menaip ehhehe and power connection..

@ayaz: secure sampai menyusahkan... moderation pun dah ok aku rasa

Unknown said...

@ctpayong: betul tu kak...

suichi said...

kalau dapat word verification yg susah nk tengok la yg plg parah... haha

Unknown said...

dh la pnjang, ssah nk baca lg. huhuhu.

ISZA said...

betul ler.. kadang2 naik risau fikir maknanya.. mana tahu.. ada yang terselindung..

Yatre Hayati said...

aku tak suka wv.....tapi kekadang aku nak sangat komen, aku komen jugak la.

Ummi Hanie said...

jujurnye sy xsuke word verification utk blog sy maupun org lain..huhuu..jgn mara aa..pageviews tu boleh ditambah dgn widget linkwithin rasenye...be creative ler kot..;p

Unknown said...

@suichi: setuju-setuju... berbelit jari nak menaipnya

@cikgu: ntah bahasa latin mana la bagi kita type tu kan..

Unknown said...

@yatre: ha'ah dah kalau komen tu mesti disampaikan.. WV pun WV la kan ehhe

Unknown said...

@ummi: memang pun, mmg menyusahkan blogger lain

wan syamilah said...

tk berapa suka la bila ada word verification tu..sbb kadang2 tu silap...buat lambat je...last2 la blah camtu je...he3...nak2 masa tenet slow...

New Entry "Tips menjadikan template mesra SEO – part 2"

Just a random girl... said...

tak payahlah letak word verification ni, susah tukang komen nak tinggalkan komen, kadang2 word dia tu pelik2 and tak jelas, hahaha, juling mata kita nanti.

lagipun comment moderation kan ada, dia akan automatically spam komen2 yang tak penting :)

Related Posts with Thumbnails