Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, October 08, 2010

Home » , , » Mari minum kopi hitam

Mari minum kopi hitam

Salam..

Pagi hari Jumaat tiba lagi, hari nih kita cuba kopi yang baru pulak

sebelum nih aku dah review Kopi "Incredible Hulk"

Hari nih kita review kopi-0 pulak.

AKu jarang beli kopi 2-in-1 nih selalunya 3-in-1 kan.
Tapi office mate aku bagi sebungkus suruh aku try, aku pun dengan lantangnay try la..

ni gambaq package dia.

Kat dalama da satu packet sachet yang dan include semua gula & kopi so untuk senang just masukkan dalam mug dan masukkan air panas mendidih.

Rasanya memang "kau "dan baunya pulak menusuk kalbu, bau lebih kurang bau kopi kampung tapi of course kurang la umphhh dia bandingkan dengan yang real.


So kepada yang nak try boleh try & sachet berfilter tu memang bagus sebab tak yah dok pikir nak tapis habuk kopi tu camno,

sebab lepas dah rendam dalam mug tu untuk 2-3 minit, boleh la buang sachet tu... tapi mengikut kata kawan aku tu, 1 packet boleh buat 2 mug kopi tanpa ada masalah kat rasa.. hmmmaku tak try la pulak..

tunggu dia bagi lagi satu pack ok la kot ehhhe

4 Comments this post:

Misz-ella said...

Nak sikit ... hehe ..

lady-D said...

ini sudah bagus !!! :D

sarah-najwan said...

pagi2 dah layan kopi kuman..segarlah mata lepas ini...hehe..

shahrilhakime said...

awok selalu minum Kopi Radix...... tanpa gule....tanpa susu...... dan semestinye paneh....... tapi bile udah keluo kopi ato teh 2 in 1 ato ape2 in 1 nye tak elok.....awok uah kughang sikit minum...

Related Posts with Thumbnails