Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Saturday, October 02, 2010

Home » , , » Operasi SMART Tunnel

Operasi SMART Tunnel

Tengah tengok Majalah 3 kat TV3.

Aku dah banyak kali lalu kat SMART Tunnel tu tapi tak tau camne operasinya, so kalau korang pun macam aku gak yang tak tau camne operasinya tengok Majalah 3 sekarang (pada yang missed tu boleh tengok kat tonton.com.my)

Proses pembinaannya aku dah tengok kat DIscovery Channel dah banyak kali dah tunjuk, memang menakjubkan.

Lepas habis Majalh 3 nih kita tengok Cerekarama lak.. haa aku nak tengok gak ler Jiwa-Kacau tak untuk cerita minggu nih heheh (minggu lepas aku dah surrender dah - Tengok Entry Ni)

1 Comments this post:

FazMelati said...

best tengok Majalah 3 semalam, baru tau yang tunnel tu boleh tertutup mcm tu. menakjubkan =)

Related Posts with Thumbnails